יום שלישי, 21 נובמבר, 2017
Home » קידום אתרים » מדריך שפת html עבור קידום אתרים
מדריך שפת html עבור קידום אתרים
קרדיט תמונה: אתר avanac

מדריך שפת html עבור קידום אתרים

html

ה-  (Hyper Text Markup Language) HTML הוא פורמט המשמש לבניית אתרי אינטרנט. לא, אנחנו לא עומדים ללמד אתכם את שפת ה- HTML מ-א' ועד ת' במטרה לבנות אתר, עדיף שנישאר ממוקדים בקידום. אם בכל זאת תרצו ללמוד גם בניית אתרים, יש המון מדריכים מצויינים ברשת. המטרה של הפרק הזה היא להבין מושגים בסיסיים בשפת ה-HTML, ולדעת ליישם את הידע הזה בהקשר של קידום אתרים.

xhtml

ה- (Extended html) XHTML היא שפת התקן החדשה לבניית אתרים, המחליפה את שפת ה- HTML.

תגי xhtml

ניתן להשוות את התגיות לפקודות או הנחיות, אשר מנחות את הדפדפן כיצד עליו לנהוג עם הטקסט הספציפי המצוין בכל תגית.

מבנה בסיסי של פקודה:

<שם התגית/> תוכן התגית <שם התגית>
  • תגית פותחת: <שם התגית> התגית שמתחילה את הפקודה תהיה מוקפת בשני סוגריים משולשים.
  • תוכן: כל מה שנמצא בין התגית הפותחת לתגית הסוגרת (ראו דוגמה בהמשך)
  • תגית סוגרת: <שם התגית/> התגית שמסיימת את הפקודה, זהה לתגית הפתיחה עם תוספת של קו לוכסן לפני שם התגית.

ניתן לרשום את הפקודה בשורה אחת או במעברי שורה, העיקר שהמבנה הבסיסי יישמר.

מבנה מסמך ה- xhtml

לדף ה- xhtml יש מבנה קבוע, אשר מורכב ממסגרת כללית, ראש וגוף:

<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>

<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd">

<"html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml" xml:lang="he" lang="he" dir="rtl>

<head>

<title>הכותרת שבחלקו העליון של דף האינטרנט- חשובה מאוד לקידום</title>

</head>

<body>

<p><b> התוכן המוגש לגולשים בדף </b></p>

</body>

</html>

עכשיו נפרט כל תגית ותגית:

תג XML אינו חובה, אך בלעדיו הדפדפן יניח שהקידוד הוא utf-8.

<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>

הצהרת סוג המסמך (DTD) היא חובה בכל מסמך XHTML. היא תופיע מיד אחרי ה- XML ולפני תגית ה- html, יש להעתיק אותה בצרה מדוייקת ללא שינויים. היא אינה נחשבת חלק מהמסמך.

<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd">

 

תגית html מכילה את מאפיין ה- xmlns ואת השפה בה כתוב המסמך xml:lang. שימו לב שדף תמיד ייפתח וייסגר בתגית html. מאפיין dir קובע את כיוון הטקסט, rtl יתייחס לעברית, ערבית ושאר השפות הנכתבות מימין לשמאל, ואילו ltr יתייחס לשפות הנכתבות משמאל לימין, למשל אנגלית.

<html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml" lang="he" xml:lang="he" dir="rtl">

תגית head כוללת את כל הגדרות המסמך

תגית title מכילה את הכותרת שבחלקו העליון של דף האינטרנט. היא אחת מתגיות המטא, החשובות מאוד לקידום אתרים, נרחיב עליהן בהמשך.

תגיות מטא הן תגיות אשר מכילות את המידע לגבי המסמך עבור מנועי החיפוש, לדוגמה תיאור, שם המחבר, ביטויי מפתח וכד'.

תגית body כוללת את התוכן לגולשים.

למעבר לרשימת תגיות ה- HTML העיקריות לחצו כאן

תגובות הגולשים

תגובות הגולשים

html ה-  (Hyper Text Markup Language) HTML הוא פורמט המשמש לבניית אתרי אינטרנט. לא, אנחנו לא עומדים ללמד אתכם את שפת ה- HTML מ-א' ועד ת' במטרה לבנות אתר, עדיף שנישאר ממוקדים בקידום. אם בכל זאת תרצו ללמוד גם בניית אתרים, יש המון מדריכים מצויינים ברשת. המטרה של הפרק הזה היא להבין מושגים בסיסיים בשפת ה-HTML, ולדעת ליישם את הידע הזה בהקשר של קידום אתרים. xhtml ה- (Extended html) XHTML היא שפת התקן החדשה לבניית אתרים, המחליפה את שפת ה- HTML. תגי xhtml ניתן להשוות את התגיות לפקודות או הנחיות, אשר מנחות את הדפדפן כיצד עליו לנהוג עם הטקסט הספציפי המצוין&hellip;

Review Overview

Summary : כמה המידע בדף זה עזר לך?

User Rating: 4.9 ( 2 votes)
0

About מערכת Mind Share

מכללת Mind Share, המכללה הוירטואלית הראשונה מסוגה בישראל למקצועות השיווק באינטרנט, הוקמה במטרה לחלוק את הידע העצום בתחום הולך ומתפתח זה עם כל מי שרוצה ללמוד באווירה כיפית ובחינם, עם היכולת לשלוט בעצמך בקצב הלימוד, בלי הגבלות זמן, מכל מקום בעולם.

נשמח לשמוע את דעתך בנושא

כתובת האימייל שלך לא תפורסם. שדות החובה מסומנים בכוכבית *

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

קורס קידום אתרים
בקרו אותנו ב-Google+‎